Konyaspor, daha önce yeşil-beyazlı kulüpte forma giyen iki oyuncuyla ilgili FIFA’dan 3 dönem transfer yasağı aldı.
Konuyla ilgili Demirören Haber Ajansı’na (DHA) açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, “Daha önce kulübümüzde forma giyen 2 oyuncu ile ilgili bir yasak getirildi. 200 bin Euro bir ödeme söz konusu. Ödeme yapılınca da bu yasak ortadan kalkacak” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
FIFA rekor gelir açıklayacak: Yüzde 72 arttı
9347 kez okundu
2
TRABZONSPOR – GALATASARAY MAÇ ÖZETİ | Şampiyonluğa 1 puan kaldı
4776 kez okundu
3
Trabzonspor-Galatasaray maçının VAR’ı belli oldu
1866 kez okundu
4
Mourinho’dan Mert Hakan Yandaş açıklaması
1404 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1318 kez okundu